Tisdag

Idag vaknade jag av att mobilen ringde halv åtta " Det här är från vårdcentralen, hur mår du idag Caroline" Jag tror aldrig att jag har varit med om att de någonsin har varit såå trevliga. Nåväl en läkartid senare och 500kr fattigare så mår jag relativt bra. Jag har dock fortfarande lite ont i huvudet... Eftermiddagen har jag spenderat med att titta på en föreläsning och läsa lite.. Men jag måste erkänna att det känns som att jag nästan redan har tagit sommarlov, usch inte bra! Dagens tema var vägen från ontologi- epistemologi till metodologi. Oooch där tappade jag nog er, och jag kan säga att jag också känner mig ganska förvirrad. Huvva! Men väldigt förenklat kan man säga att det handlar om hur enkäter, och olika undersökningar genomförs och sammanställs. Faktiskt ganska viktigt att ha koll på eftersom utfallet kan bli så fel om de inte görs på rätt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0