Stockholm

Idag ska jag åka till Stockholm och hälsa på Klara och hennes pojkvän Pontus. Hennes syster Frida kommer att ansluta direkt från Israel. Jag hoppas och tror på en kanon helg i Stockholm med tjejerna:-)





Klara, Frida och Jag :-)


(jag i den blåa klänningen)

Tror att den här bilden är tagen på pappas 40 års kalas. Vi barn är prydligt uppklädda och sitter på vår trappa i solen. Min mor har alltid haft en förkärlek för spets och volanger.. Och ja på den här bilden syns det nog bäst på min syster Linda som sitter längst upp i en blommig klänning... haha

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej, vilka söta små dockor! Jag kommer ihåg två rosarutiga klänningar med hästknappar(tror jag det var) som Maisy gjorde till mig och Tessan. Dom hade mycket volanger och oj vad snyggt det var. Då :)

2010-05-21 @ 20:45:34
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0