Onsdag

I dag har jag haft seminarium på Högskolan. Just nu läser jag en kurs om metodvetenskap och  dagens tema var hermeneutik, Karl Popper och Tomas feyerabend... I stora drag kan man säga att det handlar om hur vi skaffar oss uppfattningar och hur vi förstår vår värld. Ganska flummigt och mycket tråkigt... Dessutom har våra lärare bestämt att de ska forska nu, så han som är kursansvarig för vår kurs har vi inte ens träffat, och de flesta av våra föreläsningen är på Internet... Men jag är inte bitter... Jo, de är jag. Det finns ju en anledning till varför jag läser på campus och inte på distans. Nåväl slut med alla tråkigheter... Nu ska jag dricka te! Kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0