Onsdag

Idag har jag PLUGGAT hela dagen, och jag är långt i från klar. Jag har tenta på fredag och det är verkligen mycket man ska kunna. Tentan handlar om Välfärd i teori och praktik. Vi ska kunna allt från den svenska modellens brister till varför vissa utvecklingsländer inte får igång ekonomin. Vi ska kunna resonera om fast respektive rörlig växelkurs, penningpolitik och finanspolitik. Som ni kanske förstår är har jag en hel del att göra. Och dess utom är jag så nervös så jag håller på att svimma. Jag gillar inte salstentor! Jag längtar så tills i helgen när Martin kommer hem och jag kan slappna av. Nu ska jag fortsätta plugga. Ta hand om er! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0