Tisdag


Idag har jag legat ute och solat. Och som vanligt dyker dessa jäkla fräknar upp. Jag fattar inte var de kommer ifrån och jag blir alltid lika less. Nåväl jag vet att de är en skitsak men jag hatar dem. Enda sedan jag var liten har jag alltid hör, du är så söt som har fräknar och jag har alltid blivit lika arg varje gång. Usch! Jag inbillar mig att om jag har något för ansiktet när jag solar så får jag inga fräknar, eller om jag tvättar ansiktet och skrubbar ansiktet så går de bort. Men nja funkar så där... Någon som har något förslag på hur man gör för att inte få fräknar? (för utom att inte vistas i solen) Nej nu har jag beklagat mig alldeles för mycket. Nu ska jag i väg till Sara och spela kubb! Hoppas ni får en trevlig tisdagskväll! Kram på er:)

Kommentarer
Postat av: Marie

men det ÄR ju sött med fräknar! Jag har en stor brun fläck i pannan och såg häromdan att Clinique har en creme som ska "dämpa pigmentförändringar". Ska testa, om jag hittar den här. Kan ju funka på fräknarna också, men bäst är nog en stoor solhatt!

2010-06-01 @ 19:49:55
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0