Måndag, sammanfattning av helgens bravader


Hej på er! Jag har precis vaknat efter en utmattande och mycket rolig helg.. Är så glad över att vara ledig idag:) I fredags var jag på examensfest hos Sara som nu är klar sjuksköterska:) Lördagen då var det möhippa för Hanna och på Söndagen var det möhippa för Malin. Här kommer en snabb sammanfattning:)

Lördag Hanns Möhippa

Dagens tema var Dallas:) Dagen började klockan 08,00 med kyrkbåtrodd och champagne frukost i Rönnäs. Efter det bar det iväg till Nusnäs där Hanna fick måla sina egna träskor. Sedan blev det lunch på Sjövillan samt spa på Gyllene hornet i tällberg. Kvällen bestod av trerätters middag på Insjöns hotell som vi fick till laga själv (självklart med kocken vid sidan om oss) Dagen avslutades på Skutan i Leksand:)



Snygga brudar...



Lina, Syster yster och den blivande bruden Hanna





Söta Malin som viker servetter



Mickan och Sara fixar dukningen ute på altanen i solen




Söndag  Malins Möhippa

Dagens tema var turister, Malins skulle guida oss på hjultorget och presentera alla butiker, efter det bar det iväg till långsjön där det dukades upp piknick. Efter det for vi till Borlänge och körde laserdome (riktigt skoj, och svettigt) Kvällen avslutades med en mysig middag i en fäbod utanför Leksand.




Malin i sina fina kläder på Hjultorget :)




Inne på Clas, Malin berättade om allt en blivande fru måste ha i sitt hem





Fäbodstugan i riktig allmoge stil







Summan av kardemumman, kan jag säga att jag har haft en riktigt rolig helg, med många nya fina minnen som jag kommer bära med mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser riktigt skoj ut!

2010-06-11 @ 21:37:39
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0