Minisemester

Hej på er! Hoppas ni mår bra:) Idag är jag ledig. Så skönt. Jag har nyss varit ute på en springtur och snart ska jag och mor åka iväg till vårt torp i Kungsör. Det ska bli så underbart med lite minisemester. Vår närmaste granne vid vårt torp är en bondgård. Så jag brukar sitta på trappen med en kopp kaffe och titta på kossorna som går på ängen bredvid vårt torp. Helt underbar.. hehe De kanske låter lite konstigt, men ibland tycker jag att man kan hitta lugnet i vår natur, bara vi använder våra sinnen:) nej nu ska jag packa klart. Hoppas ni får en trevlig helg! kram på er:-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Äh vad härligt!!! Springa omkring på gräsmattan, plocka blommor o leta kantareller...underbara torp. Hoppas ni får skoj, hälsa från mig!

2010-07-16 @ 18:24:48
URL: http://marielasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0