Semester och en beställd Parisresa

Hej på er! Hoppas att ni mår bra:) Efter i morgon får jag semester i en och en halv vecka, sen jobbar jag en vecka i augusti sen är jag ledig till skolan börjar.. Ska verkligen bli såå skönt:) Jag och mamma beställde nyss en resa till Paris med avgång nästa vecka. Jag har varit där förut, men jag var så liten då, så jag kommer inte ihåg så mycket.. Vi har två mål med resan,  Louvren och Versailles, jag tror de kommer bli toppen. Sen har jag och mina tjejkompisar bestämt att åka på en kryssning den 14 aug när jag fyller år (15 aug) för att fira min födelsedag. Ser verkligen fram emot de eftersom vi aldrig tidigare har hittat på något liknande... Det kan nog hända vad som helst.. haha men de är väl tjusningen med kryssningar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0