Nuläges analys

Ute -29 grader
Inne 12 grader

_______________________



Huva va kallt det är. Jag sitter och huttrar med en stor tjock filt vid mitt skrivbord, och tittar ut på den nästan tomma vägen utanför mitt fönster. Ibland åker det förbi en bil, men för det mesta är vägen tom. Kanske inte så konstigt när det är "söndag" och 29 grader kallt ute. Jag hoppas att ni har det vart och skönt inne hos er!? Jag ska snart gå och elda, men som det känns nu har jag ingen lust att sticka ner tassen i mitt 12 grader varma kök... Nåväl, idag ska jag försöka vara duktig flicka, och plugga, är ju inne på sluttampen nu. Ska bara kommentera vissa avsnitt och sedan skriva den sammanfattande diskussionen. Sen är blir det rättning... Hoppas att ni kommer få en fin och varm vinterdag :-) kram

Kommentarer
Postat av: marie

fy fabian va kallt! ta hand om dig med te och varma filtar!

2010-01-06 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0