Tisdag!

Hej på er! Hoppas att ni mår bra?! Med mig är det bara fint. Jag är ledig nu en vecka innan skolan sätter igång igen. Känner att min kropp verkligen behöver det efter sommarens jobb och alla festliga bravader. Funderade allvarligt i söndags om jag skulle gå ide i fem dagar, men jag har istället försökt sova en hel del. Idag vaknade jag halv elva och sov två timmar middag på eftermiddagen.. Ja vet det låter sjukt men jag tror att jag behöver det. Jag har inte sovit middag en ända gång under hela sommaren, och för att vara mig så är det riktigt konstigt. Nåväl Idag har jag varit i Falun på Philipssons bilfirma och fixat lite med min Nizzan.. De var en norsk som backade in i den för några veckor sedan och nu måste det lagas... På kvällen har jag varit ute på promenad med bästa Sara.. Riktigt mysigt!! Ha en trevlig kväll:-)

Kommentarer
Postat av: Marie

De där norskarna alltså :) Hoppas du känner dig utvilad när skolan väl börjar! kram

2010-08-25 @ 17:40:21
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0