Stockholm och träningsläger!

Hej på er! Hoppas ni mår bra:-) I helgen har jag varit i Stockholm och hälsat på Klara och Pontus. Jag har fått för mig att jag ska komma i toppform till december.. Och Klara var inte sen att anmäla sig frivilligt som min träningscoach eftersom hon själv tränar extremt mycket för att komma in på polishögskolan. När jag kom fram till Stockholm i fredags gick vi till Sats för att träna. Klara hade kombinerat ihop ett gympass som tog cirka två timmar med lite vila inkluderat. Behöver jag ens säga att jag hade svårt att gå efter.. På lördags morgonen gick vi ut på en powerwolk. Jag gick även in på en Adidas butik och shoppade lite. Nästa vecka ska jag på minst tre zumba pass:)  Jag måste erkänna att jag känner mig ganska hurtig... Undra hur länge de här ska hålla i sig.. hehe
Nåväl vi tränade inte bara, utan vi var även ut på lite festligheter. Igår kväll körde vi maraton mellan krogarna i Stockholm. Vi besökte Leksandsfesten på Odenplan, Trädgården på Söder, Stampen i Gamla stan och Berns i stan. Helt galet att vi hann med allt på en kväll. Och de bästa utav allt, vi gick in gratis på alla ställen:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt, både krogrundan och träningsläger! Vad kul att du är hooked på zumba, jag tränar det två gånger i veckan och jag är alltid lika glad efteråt. Världens bästa energibooster!

2010-08-30 @ 18:56:46
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0