100406

Hej på er! Hoppas att ni har haft en trevlig påsk med mycket godis och god mat! Jag hade en underbar helg i Södertälje hos Martin:-) Idag är dock vardagen har igen, som innebär för min del en hel del plugg. Just nu läser jag en kurs om sociala rörelser och samhällsteorier. Det är väldigt intressant, men samtidigt mycket att ta in. Snart kommer mamma förbi och då ska vi ta en promenad. (hon har påsklov) Jag längtar verkligen tills jag är klar med allt plugg och kan börja jobba och få lov:) Snart har jag bara två år kvar, tiden går verkligen sjukt snabbt. Det ska bli sååå skönt. Men samtidigt läskigt att börja söka jobba och bli vuxen. Men den dagen kommer väl för alla. Hoppas ni får en bra dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0