I min pyssel låd!

I helgen när jag och Linda var i Falun och shoppade hittade jag lite klisterlappar och gratulationskort på Åhléns. Jag gillar att köpa pysselsaker på rea eftersom då behöver man inte ha ett bestämt mål med sakerna utan då har man råd att handla för att ha dem senare! På bilden ser ni som sagt klisterlappar och gratulations kort, allt de köpte jag på 50 % rea. Ordinarie pris 80 kr nu 40 kr, Perfekt! :)

Köpt på Ullared (scrapbooking). Kostade inte många kronor!
Silkespapper från Åhléns och Timari
Olika typer av pennor är alltid bra att ha! Bra vid både plugg och pyssel.. det värsta är att de kan torka lätt.
Pennor behöver inte alltid vara så dyra. Jag har köpt dessa tre på en leksaksaffär!
Min pyssellåda! Den innehåller massa roliga saker:) Förvaringslådan är inköpt på Clas Ohlson
Det är alltid bra att ha lite glitter hemma! Vare sig man ska göra ett fint kort eller slå in en present:)
Lite bättre pennor är alltid bra att ha när man ska skriva fint till exempel på ett kort. Dessa pennor finns i flera färger och kostar cirka 35 kr styck, du finner dessa oftast i din bokhandel!
Nu har ni fått sätt några av mina pysselredskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0