idag!

Nu på morgonen var jag och lämnade in min bil till bilkompaniet. Bilens centrallås är sönder, och måste fixas. Hoppas bara inte att det blir allt för dyrt! Fast de vet jag att de kommer bli:( huhu. Aja de är surt att bli vuxen. När jag kom hem satt jag igång kaffebryggaren och började läsa Kyrkorum och status, en studie om bänkplacering i kyrkan 1 1700-talets Falun av Magnus Österberg. Textsamlingen är en c-uppsats som jag ska vara med och opponera med i morgon. Efter en och en halv timme och tre koppar kaffe har jag äntligen läst klart. Nu känner jag mig dock helt bäng i huvudet och de känns inte bättre när jag vet att jag har massor av plugg att göra klart idag!
Lite kul ska jag i alla fall få idag! Min diamantring har äntligen kommit till posten:) hihi det ska bli spännande. Hoppas bara att den känns bra på mitt finger. Föresten har jag glömt att berätta att jag ringde till pantbanken i måndags för att fråga vart den hade tagit vägen. Då berättade de att de hade haft ett rån förra veckan och att det hade varit lite kaotiskt på grund av de, de var därför de hade tagit så lång tid! Tur att inte min ring blev snodd:) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0