YOGA

Varje tisdag går jag på power yoga i församlingshemmet i Insjön. Jag måste säga att jag är super nöjd med att gå på yoga, både mentalt och fysiskt. Församlingshemmet är perfekt för yoga utövning med det stora trägolvet och högt i tak. För att vi ska komma i rätt stämning har vi även levande ljus:) Idag blev det dock lite annorlunda än vad jag är van vid. När jag öppnade dörren till församlingshemmet så såg jag att klädhängarna stod tomma. Ska jag bli ensam idag, tänkte jag då. Väntade i tio minuter och ingen kom. Då öppnade min yoga lärare dörren. och tittade ut - vi blir visst ensamma idag. Till en början kändes de lite jobbigt men sen insåg jag att jag skulle bli privatundervisad i en och en halv timme. Kan det bli bättre? Det var jätte kul. Jag fick lära mig lite mer hur man ska tänka i vissa övningar och sen gick hon runt och petade på små fel som jag gjorde. Det var verkligen lärorikt. Jag är nästan glad över att ingen annan kom på yogan idag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0