Mys kväll med mor och far!

Eftersom jag inte har min kille hemma kan det lätt bli lite långtråkigt hemma själv. Så idag bestämde jag mig för att sova över hos mor och far. Vi har ätit vår special fredags mat som alltid består av baguette och rostbiff. Det är faktiskt en tradition som vi har ätit ända sedan vår semester i Paris för kanske 9 år sedan. Andra kanske äter tacos, men vi har ätit de här varje fredag i 9 år:) hehe. Kvällen spenderade jag och mamma i varsin soffa med nya nummer av Lantliv och Allers jul. Och på tv:n gick idol för fulla muggar. Läste föresten i Allers att alla våras ERNST har skrivit en julbok med mattips och julpyssel. Hur underbart är inte det? och tänk vilken storsäljare den kommer bli innan jul, alla gummor som älskar snygg Ernst.. hihi.
(kanske inte den bästa bilden på någon av oss, men den är tagen i London förra sommaren)
Tror ni den blir succé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0