I dag kvar!

Nu är det en dag kvar till Martin kommer hem. Han har varit i Molde i Norge på projekt för Clas Ohlson. Han blir dock inte hemma så länge eftersom han ska på nytt projekt i Norrköping som börjar på Onsdag. Börjar blir lite tråkigt att vara själv nu. Han har varit borta i sex veckor, kommer hem i fyra dagar och åker iväg igen i sex veckor. Till en början tyckte jag de var ganska skönt att få vara ifred och få rå om sig själv, men nu är det bara tråkigt. Det är inge roligt att vara hemma själv i höstmörkret och kylan... :( Men jag får längta till december när han kommer hem på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

I know how it feels! skit tråkigt. Men det är smällar man får ta när man är clas ohlson fru =)



Kul att du köpte jackan också, du kommer inte ångra dig! du kommer inte frysa en sekund i vinter!

2009-10-23 @ 22:14:04
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag förstår precis hur du känner! Värst är det när han precis har åkt, tomt och kallt. Men jag tror att om man klarar av att vara ifrån varandra blir förhållandet starkare i längden. Bara att hålla ut och umgås med andra nära o kära! Kram

2009-10-25 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0