091008

Idag har jag varit i skolan för det sista seminariet i metod kursen. Nu blir det utbildningshistoria för hela slanten. När jag kom hem åkte jag direkt till bilkompaniet för att äntligen få min plastplupp på handtaget på bildörren. Så nu är det fixat, såå skönt. Sen kom Maria till mig vid tre, då blev det fika och sen klippning. Jag skippade att klippa upp håret den här gången eftersom jag skulle behöva klippa av så mycket. Men däremot tog jag av tre centemeter utan att börja lipa. Är sjukt nöjd över det:) I morgon ska jag hämta Martin på Arlanda och sen åker vi till deras landställe i skärgården. Ska bli så skönt att komma iväg lite och bara mysa:) Hoppas ni får en underbar helg! kram på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0