091007

Idag gick jag upp med tuppen och började plugga... Visst lät de där bra? En önskedröm i alla fall. I verkliga fall gick jag upp halv nio. (kanske inte så dåligt det heller) Tokpluggade fram till tolv då en uppgift skulle in, åkte hem till mor och far för att formatera ett world dokument så att högskolan kan öppna det. Det är så dåligt att de inte har den senaste tekniken, kan dock kanske bero på att jag har world på min mac book och det är de som krånglar. hehe.. Vid tre tiden åkte jag i väg till simhallen för att simma. Alltid när jag motionssimmar kommer jag på mig själv att jag studerar de andra i simbasängen, inte hur de ser ut utan vilka deras prestationer är i basängen. Vissa simmar ett varv på fem minuter och för andra går det snabbare för. Men det finns många som jag tror går till simhallen för att simma lite lite och sen må bättre mentalt hela veckan. Är jag sjuk när jag tänker på sånt här? ja kanske lite.. Nu är det dags att börja plugga lite till. Klockan sex ska jag hem till mor och far på lite födelsedagsfirande. Mamma fyller 55 år på fredag, men de ska till Kungsör då, så därför firar vi nu..  Ska bli gott med TÅRTA:) Hoppas ni har haft en bra dag! kram på er:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0