Virrpannan nummer 1 !!

Har precis kommit hem efter min utflykt till biblioteket, lantliv, blomsterflärd och Ica. Ica måste ha haft något kundkväll idag för det var fullt med folk, massa bra priser och långa köer till kassorna. Fick två matkassar för 160kr. När jag väl har kommit hem och packat upp alla varor inser jag att min plånbok är borta. schit tänker jag och får panik. Rusar ut till bilen och letar överallt men den fanns ingen stans. Åker tillbaka till ica och lyckas blad all folkmassa hafta en kassör som säger att de inte har fått in någon plånbok.. Ni vet kanske hur det känns att ha tappat något, speciellt plånboken med visa kort och körkort och allt. Huvva. Så jag åker hem igen letar igenom hela köket. Sen slog det mig att gå ut med en ficklampa och kolla i bilen. Och självklart fanns den där.... Så skönt, men de är så typiskt mig att "nästan tappa bort saker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0