Advents mys!

Hej alla! Hoppas att ni har haft en trevlig helg! Jag har haft en rolig och fart fylld helg. Igår var jag och linda och tog gran, sen efter det åkte vi till hjultorget och shoppade lite. När vi kom hem bakade vi lussebullar till klockan åtta. Efter det så åkte vi till Lina bildström och sen blev det utgång.

Idag på morgonen fixade jag och Linda med adventsfikat. Vid klockan ett kom tjejerna, då åkte vi in till Leksands julmarknad och tittade lite. Frysna och fikasugna åkte vi hem till mig och fikade :-) Mycket trevligt!
Vår fikahörna
Lussekatter och lussebullar
Pepparkakscheesecake

Kommentarer
Postat av: Maisy Borg

Vad fint du har gjort........vill bara säga att om man lägger lussebullar i vår frys så kan de försvinna. Bara så du vet!



Kram/Mor

2009-11-30 @ 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0