091113

Idag har jag varit på Högskolan och haft handledarträff med professor Anna. Det var riktigt skönt att få bolla lite idéer. Men nu tror jag att jag har kommit till klarhet med hur min uppsats ska riktas in. Syftet blir att kolla hur hembygdskunskapen såg ut på 30 talet- i Leksand och jämföra med hur den ser ut i dagens. Efter handledarträffen stannade jag vid lager 157 och trend och tradition. I butiken Trend och tradition hade hela butiken förvandlats till en stor glitter kula. Det kändes så när man kom in i butiken och fick se alla julsaker. Det finns självklart mycket skit men ibland kan man hitta riktigt fina saker. Jag köpte lite ljus och julgranskulor som jag får visa sen. Såg att de hade sänkt priset på de stora "hjärtljusstakarna", till jag tror att de var 175 kr eller lite mer, men de var riktigt billiga om det är någon som är intresserad av dem, så är det bara att åka dit! Hoppas att ni har haft en trevlig fredag den trettonde:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0