Helt sjukt!!!

Igår skulle jag ha en lektion om frihetstiden för naturklassen. När jag precis hade räknat upp alla namn så börjande brandalarmet att tjuta, och rektorns röst hördes säga typ något liknande " det är en brand på skolan, ni måste fort ut från skolan". Å nej tänkte jag, va drygt med brandövning. När vi väl hade kommit ut såg vi brandbilarna komma, och sen ambulansen och polisen. Nu började jag ana att de faktiskt inte var en brandövning utan att något faktiskt hade hänt. Efter att vi stått ute i kylan i cirka 30 minuter fick vi höra att någon hade lagt en rökbomb i hissen, men att vi skulle få komma in i skolan om 20 minuter. 

Så kan en dag på praktiken se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0