Gräsklippning?

Familjen som vi hyr vårt hus av har åkt på semester i två veckor och vi har fått ansvaret att vattna blommor och klippa gräs. I helgen var vi i skärgården igen med mina föräldrar ( det var helt underbart), Martin stannade kvar på ön medan jag åkte hem. De regnade hela förra veckan så då kunde vi inte klippa gräset så det behövs alltså göras denna vecka. Men här kommer det ett problem. JAG HAR ALDRIG RÖRT VID EN GRÄSKLIPPARE FÖRUT! 

Man skulle kunna säga att jag har lite lätt panik. Hyresvärdarna kommer hem på Torsdag och då ska det vara klippt och fint. Och jag vet inte ens hur man får på en gräsklippare. Någon som kan tipsa om hur jag ska gör? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0