kanske, kanske inte, kanske, kanske inte

Jag håller på att leta efter en bil som jag kan pendla med till Falun. Jag har förälskat mig i Nissan Micra bilarna ( de är bara för söta). Jag har letat på blocket i några månader men aldrig hittat den perfekta. ( är ganska kräsen av mig) I tisdag hittade jag en jätte fin Nissan micra från 2003 i  champagne färg som såg perfekt ut i Eskilstuna .. Jag ringde kanske 20 gånger i tisdags på den och igår svarade de äntligen. Jag frågade lite frågor, och sa att jag skulle återkomma. Allt lät perfekt. Sen i dag när jag skulle ringa och säga att jag skulle komma på lördag, så var det tydligen en (jäkel) som skulle komma redan i kväll och kolla på bilen.... Jag är sååå besviken. Så nu får jag hålla tummarna att (jäkeln) inte vill ha bilen!


HOPPAS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0