Tilda

                             


Jag, mamma och min syster hade pysselkväll i fredags. Vi gav oss in på att göra en varsin TILDA docka. Tilda är en docka som säljs på panduro och är en norsk super succé (den har bla varit med i flera jultidningar). Men det är inte så lätt som de låter. Vi sydde fel, stack oss och efter 5 härliga timmar så var vi bara halvklara. Hade vi vetat i efterhand att de skulle vara såå svårt att sy en liten docka hade vi nog inte gett oss in i den leken.. Jag lägger upp en bild sen när Min Jul tilda är klar!

OBS! Tilda på bilden är inte min;)



Kommentarer
Postat av: caroline

Det ska bli roligt att se när dockorna läggs ut på bloggen. Mor.

2008-12-01 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0