Snart är det Påsk

Snart är det Påsk! Jag och min familj har planerat att åka till vårt torp i Kungsör på fredag. Det ska bli så underbart. Jag älskar verkligen vårt torp:)
Men hörrni nu ska jag beklaga mig lite. Jag har varit förkyld i flera veckor och de har inte riktig gått över. I lördags skar jag mig på jobbet, och blev jag helt snurrig. Jag har även mått illa de senaste dagarna. Så jag ringde till vårdcentralen och de sa att jag hade fått ett virus som har satt sig på nervcellen och balanssinnet.. Jag blev ju helt livrädd när jag fick höra det. Så idag har jag varit och tagit prover.. Men tydligen så är det helt ofarligt, men de kan ta några veckor innan det går över:( Jag ska nog vara glad att det inte var något värre!
Inte så konstigt kanske att jag har känt mig ovanligt okoncentrerad när jag har pluggat..  huvva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0