Pluggeliplugg

Nu sitter jag på biblioteket och skriver på min b-uppsats.. Men egentligen funderar jag på om jag håller på med en c-uppsats.. Känns som att jag bara skriver och skriver och sen kommer jag få kapa bort hälften.. Inte så smart kanske. Det är verkligen svårt att hålla sig innanför ramarna när man börjar skriva.. Som historiker är jag van att få skriva mycket speciellt i bakgrundsdelen. Min handledare Jenny var noga med att poängterade att "Caroline, din bakgrundsdel får inte bli för lång, jag vet att du gillar att skriva om historia, men du måste tänka på det" Ja, och nu sitter jag här med en alldeles för lång bakgrund i alla fall.. Det är bara att kapa... Smarta jag, huvva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0