Onsdag

Hej på er alla! Hoppas att ni mår bra! Jag mår lite sådär, har haft ont i halsen de senaste tre dagarna och lite feber.. Mycket deprimerande med tanke på att jag var supersugen på att testa mina nya skor på zumban.. De värsta är ju att jag vet att det kommer ta flera veckor innan jag är uppe samma nivå när det gäller kondition och styrka igen. Mycket deprimerande. Men men! Just nu håller jag på att skriva en hemtenta i vetenskaplig metod, ja de är ungefär lika roligt som det låter.. De värsta kan ju vara att vi har fått en tenta på saker som inte har gått igenom och som inte står i kurslitteraturen, vet inte riktigt hur de tänkte där ... Men som vanligt tänker de väl att vi ska bli forskare och inte lärare.. Nej nu ska jag gå och laga lite lunch! Ni får ha en toppen onsdag! kram på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0