Måndag ...

Hej på er! hoppas att ni mår bra och att ni har haft en bra helg! Själv känner jag mig stel som ett kylskåp efter helgens bravader..  I lördags fyllde Tomas 25 år och det firades med bowling och utgång i Rättvik. Eftersom det var Tomas födelsedag så fick man ju ställa upp och dansa hela kvällen, och det känns fortfarande i kroppen. Enligt min kompis Klara hade jag ett fyra timmars pass med zumba på dansgolvet, så hon tyckte inte att de var konstigt att jag hade träningsverk.. haha Dum som jag var gick jag ju givetvis på ett zumbapass igår, och jag kan ju säga att jag har känt mig vigare... hehe Nåväl träningsverken borde väl gå över snart:) Förutom all träningsverk så hade jag en toppenkväll med Insjöligan:)


Kommentarer
Postat av: Marie

Wow, vackraste bilden hittills! Hon borde fota dig mer! Jag har inte vart på zumba på en vecka..uj uj. Fick lite inspiration nu, danke!

2010-09-15 @ 00:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0