Helgen..

Hej på er! Hoppas ni mår bra och att ni har haft en bra helg:) Jag har haft en toppen helg. I fredags var det åter igen dags för ett födelsedagskalas som slutade med utgång i Falun, mycket trevligt! Igår var jag och min syster Linda på Ikea i Gävle.. Jag behövde lite nya saker till min lilla stuga och Linda följde snällt med.. Vi kom dock snabbt fram till vid infarten till Ikea att vi nog hade valt fel helg, eftersom det har varit löning. Jag kan sammanfatta det hela med att kön till kassan var cirka 30 meter. Helt galet! Jag hittade i alla fall det jag behövde :-)
Jag hittade även de här skorna som jag hoppas kommer ge mig mycket glädje på mina zumbapass. Nu måste jag få skryta lite.. På en månad har jag varit på 15 zumbapass, och då har jag varit sjuk en vecka. Jag snittar alltså på fem pass i veckan! Vi får se hur länge de håller i sig;) Men de är så jäkla roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0