Beroende...

Är ni beroende av något? Jag har på senare tid upptäckt att jag har blivit beroende av frågesporter, helst ska de var med historia eller samhällskunskap... Min senaste upptäckt är en app från Norstedts Sveriges historia, där Dick Harrison analyserar testet.. Det är helt gräsligt. De har bara med frågor fram till tiden före 1300-tal och de är ju inte min starkaste tidsperiod, eftersom jag tycker de är en så tråkig period, alla fall i Sverige. Så de går ju inte så bra på testen... Igår fick jag lov att sitta en timme innan jag fick alla rätt.. Riktigt pinsamt! Jag kan ju inte ge mig för ens jag får alla rätt.. hehe  Där har ni det. Mitt erkännande om mitt senaste beroende.. Huvva!! Kanske borde läsa en bok istället;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0