Förkyld ...

Usch jag har blivit dunder förkyld. Är det inte konstigt att när man blir förkyld så tycker man fasligt synd om sig själv eftersom man inte orkar göra något.. Ni kanske inte känner så när ni blir förkylda, men de gör jag... Helt galet egentligen! Det finns verkligen inget värdelösare än att vara förkyld. Och på råga på allt så är jag tvingad att läsa en bok om globaliseringen med statistik från början av 1990-talet. Jag tycker de är orelevant att behöva läsa sådant eftersom det har hänt så mycket under bara de 10 senaste åren. Kolla bara på Asien. Men Men, de är väl bara att pina igen "informationsåldern, ekonomi, samhälle och kultur vid millenniets slut" Då kanske man faktiskt  får tycka synd om sig själv! hehe Nej nu är det nog dags att tänka lite positivt och rycka upp sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0