Dagsutflykt till Stockholm

Idag har jag och min mor besökt Stockholm för en liten dagsutflykt:) Målet med resan var att besöka den nya utställningen om Terrakottaarmen på Östasiatiska museet på Skeppsholmen. De var fränt att se utställningen, men de som nästan var fränast var tanken på hur i hela friden de har fått allt till Sverige, det måste ha krävt enorma resurser för att transportera 2000 år gammal föremål tvärs över jorden.
Men dagen största händelse måste nästan varit när jag och mamma satt och åt lunch på Strand (Radisson) på Östermalm. Helt plötsligt dyker Slash upp (han har varit med i Guns N' Roses och Velvet Revolver)
och sätter sig där och äter lunch.. Haha inte varje dag man ser en världskändis..

Kommentarer
Postat av: Marie

Va? Var är bilden på Slash!!!!?? Min idol under hela tonåren!!! Fasen vad häftigt! Såg du ansiktet eller var det bara en massa hår?

2010-11-05 @ 19:23:25
URL: http://marielsworld.blogg.se/
Postat av: Svar: Caroline

Hahaha.. Såg hela han, med hela paketet (hatt och solbrillor plus en massa fotografer)

2010-11-05 @ 22:58:10
URL: http://claracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0