Nära döden upplevelse

I dag när jag satt på spinningcykeln kom en ny tränar in som jag aldrig tidigare sett, hon vart jätte trevlig och jätte bra på alla sätt och vis. Men den första låten hon sätter på är dansbandslåten " jag ska ringa Carina"... haha jag höll på att dö....  Jag kom på mig själv att titta på alla andra och se om de gjorde några miner. Efter att jag hade konstaterat att det bara var jag som hade reagerat på att hon körde dansbandsmusik på ett spinningpass så började jag förbereda mig på en låååång timme på cykeln...  Men som tur var blev de andra låtarna slager...  Kan ni tänka er att träna till dansbandsmusik? Det finns inte på min världskarta i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en sak som går mycket fortare när man har dansbandsmusik på och det är STÄDNING. :)

2010-05-08 @ 00:34:22
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0