Fredag!!

Idag har jag vaknat på fel sida känner jag. Det började i natt med att jag hade jätte svårt att somna. Gick upp klockan sju helt tom i huvudet. Åkte till Injsön för att hämta Upp Frida B som skulle följa med mig till Falun. På seminariet hade vi debatt om ekonomisk globalisering. Jag satt mest och lyssnade på alla andra eftersom jag var så trött. Efter det åkte jag ner till stan och möte upp Frida som undertiden jag var i skolan hade shoppat. Efter en bit mat åkte vi hem och sedan klockan två har jag läst om den svenska modellens hållbarhet. Jag har så fruktansvärt mycket att göra så jag undrar hur jag ska hinna med allt. Nej usch nu längtar jag till sommar och till Malaysia. M ska snart komma hem med kvällsmat, och sen ska vi kolla på film. Jag tror jag behöver det. Hoppas ni får en trevlig mys fredag! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0