1 Mars

Hej på er! Hoppas att ni mår bra?! Idag har jag haft en riktig pluggdag. Jag har suttit framför datorn i sex timmar och lyssnat på två föreläsningar om global ekonomi, så nu svider mina ögon. Det är verkligen helt annorlunda att sitta framför datorn än att vara på campus och se den på plats. Distansstudenter är verkligen duktiga som orkar med det. Det som jag tycker är drygt med föreläsning via datorn är att vi inte kan ställa frågor eftersom den var inspelad förra året. Vi har dock en lektion imorgon då vi kan ställa frågor, men alla spontana frågor kommer jag ju ha glömt. Men jag hoppas att det kommer gå bra. Efter att jag hade suttit framför burken i 6 timmar gick jag ut och skottade lite snö, helt sjukt vad de har kommit snö idag, säkert 10 cm. Efter det åkte jag och handlade kvällsmat och köpte en överstrykningspenna på bokhandeln. Jag tror aldrig jag har lästen kurs förut där jag har förbrukat så många överstrykningspennor, efter en vecka är jag uppe i 3 stycken. Helt sjukt, och fler lär det bli. hihi  Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0