åldersnoja

Idag kom jag på mig själv stå och fnissa när jag stod i en provhytt på hm. Jag testade en svart kjol (på bilden), jag hade en 36, och en 38. Storlek 36 passade perfekt och storlekt 38 satt ganska bra. Kruxet var bara det att med 36 kunde jag knappt gå, så jag köpte storlek 38. De jag fnissade över var att jag tänkte att hade det varit för fyra år sedan då hade jag köpt 36:an och skitit i om jag kunde gå eller inte, bara den satt perfekt. Jag tror de där kommer med åldern, det är inte värt längre att till exempel frysa för att man inte vill ha på sig en tjocktröja för att det ser fult ut eller att om det regnar springer man runt i  ballerinaskor, istället för att ha stövlar. haha jag börjar bli gammmal.... Nåväl nu ska jag iväg på en examensfest. Ni får ha en toppen kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0