Spidad dag..

Hej på er! Hoppas ni mår bra och att ni har haft en bra tisdag! Idag har det varit helt galet många fika sugna turister i Tällberg. Hur blir ni när ni känner er stressade på jobbet? Jag jobbar fortare och får tunnelseende. Fast samtidigt är jag lugn som en filbunke. Det finns ju ingen anledning i världen att tappa humöret för att de är mycket att göra. Bara alla blir nöjda, och man själv är nöjd med sitt jobb. Efter jobbet åkte jag och handlade mat. I affären kom jag på mig själv att jag nästan sprang fram, så jag bestämde mig för att ta en springtur för att varva ner lite. Mycket skönt:) Längtar till augusti när jag ska vara ledig i tre veckor. Tror jag behöver de t;-) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0