Måndag

Hoppas att allt är bra med er?! Idag skiner solen utanför mitt fönster och jag känner att jag blir full med energi. Men jag har dock ett litet problem. Jag har sån träningsverk att jag knappt kommer upp ur sängen, helt sjukt. Jag spelade tennis en timme i går på förmiddagen och sedan gick jag på ett friskis och svettis pass på kvällen. Jag känner mig som en invalid. Jag har till och med träningsverk i händerna. Är det ens möjligt? tydligen! Ska bli skönt att få gå på yoga i morgon så att jag kan röra mig igen. Nåväl.. Idag ska jag läsa om demokrati, byråkrati och ekonomi. Så det är bäst att jag går ned till köket och sätter på kaffebryggaren så att jag kan bli människa igen. Önskar er en trevlig måndag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0