Lite nytt


Gick in på kicks idag för att köpa maskara. Jag har ingen favorit när det gäller maskaror så därför brukar jag testa runt lite. Jag har haft de flesta kända märkena men det är ingen som jag riktigt har fastnat för. Jag vill gärna få ganska tjocka ögonfransar och volym, och en sådan maskara ätr ganska svår att hitta. Så den här gången ska jag testa en maskara från Lumene. Maskaran kostade ca 100kr. Jag köpte även Deep conditioner repair från Björn Axén för 100 kr, den brukar kosta 150kr. Jag kan verkligen rekommendera inpackningen från Björn Axén. Jag har använt den i ca ett år, och den är jätte bra för en ganska billig penning. Men jag tror att man måste använda den några gånger innan man känner att den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0