Torsdag



Idag åkte jag hem till Insjön på morgen för att låna mammas och pappas dator. Min Mac är på lagning och jag hade ett pm som skulle in klockan tolv. Efter det mötte jag upp mamma för lunch på Siljans konditori. Det var jätte mysigt. Efter lunchen gick vi en sväng till Lantliv, för jag skulle visa mamma en burk som jag är kär i. Jag har suktat efter den i ett år, men tyckt att den var för dyr. Förra veckan såg jag att den var på REA :-) Men fattig student som jag är så kände jag att jag ändå inte hade råd med den.



Den kostade 725 kr, men nu var det 50 % rea så då gick den på ca 360kr. Vet ni vad? Jag fick den av mamma:-) Jag är så glad. Jag älskar den verkligen!!!!



Visssst passar den bra på mitt köksbord!! :-)


P.s. Pappa bör ej läsa detta inlägg:-) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0