Fredag

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er?! Jag precis kommit hem från Falun, där har det varit fullt upp. Vi har haft en ventilering i den första samhällskunskaps delkursen och sen har jag haft min sista handladarträff med professor Anna. Så nu är det bara lite finputsning på uppsatsen, sen är det bara att vänta på att den ska bli ventilerad. Så skönt ska det bli. Efter skolan åkte jag in till stan för att hämta ut min mac book som har varit inne på lagning. Plasten kring tangentbordet hade spruckit och tydligen så hade apple förlängt garantin med just dessa problem. Så det är ett tips, om du också har råkat ut för liknande problem med din mac book. (tydligen ska det vara ganska vanligt på de mac book med vit plast) Nåväl. Nu ser den ut som ny igen! Underbart :-) Nu ska jag åka hem till mor och far för lite fredags mys. Martin har åkt till Oslo över helgen för att träffa en kompis så jag är själv hela helgen.




Vi fick finbesök i vår trädgård igår kväll. Om ni inte ser det så är det en älg:-) Tror han tyckte att äppelträdet var intressant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0