Dagens inköp på bokrean :-)

Idag bestämde jag och min syster linda att vi skulle gå på bokrean och sedan luncha på Siljan efter, där mamma och också skulle träffa oss. Det blev himla trevligt och jag kom hem med fyra nya böcker att ställa i mina redan proppfulla bokfyllor. Men de hindrar inte mig att köpa fler böcker;) Det finns väl inget härligare än böcker :-) Någon som håller med?

Anna Karenina är en klassiker skriven av Lev Tolstoj, 79 kr
Shakespeares hemlighet skriven av Jennifer Lee Carrell, 79 kr (lägg märket till hur boken ser ut på ryggen)
Om jag kunde drömma skriven av Stephenie Mayer, 59kr (första boken i Twilight sagan)
Världens största fiaskon skriven av Gunnar Wall, 39kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0