Onsdag

Idag har jag varit på Högskolan på förmiddagen. Efter det åkte jag till Plantagen för att köpa lite blommor. Det blev 6 st pansér som jag ska ha vid ytterdörren. Jag tror dock inte att jag vågar ha dem ute över natten än eftersom det fortfarande finns stor risk för frost. På eftermiddagen mötte jag upp Maja på simhallen för ett spinning/ styrkpass. Jag måste erkänna att efter det blev det inte mycket mer gjort. Jag kände mig helt slut i kroppen så jag har legat i soffan och tittat på tv hela kvällen. Nu är det dags för att sova så hoppas jag att jag känner mig lite mer pigg i morgon. God natt och sov sött!





Kommentarer
Postat av: Marie

Jag odlar penseer! Har precis kommit upp små knoppar. Fast här får man inte sätta ut dem förrän i slutet på maj! Du kan väl visa kort sen?

2010-04-15 @ 01:03:24
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0