Mina nya trikåbyxor...


Jag har hittat en till kärlek i mitt liv... Mina nya trikåbyxor, eller nu för tiden kanske man säger träningsbyxor:) Jag köpte dem i dag för 400 kr så nu har jag lite press att jag måste träna! :-) För övrigt har jag spenderat kvällen hos familjen Berglund / kollektivet på Kyrkvägen. Haha man kan faktiskt säga att det har blivit ett litet kollektiv. Marie (Frida och Klaras syster) och Tomas har nyss köpt huset, men de får inte vara ensamma en sekund, för nu bor Frida där, Klara är där när hon ska till högskolan, Nisse (deras pappa) och Julius 3 år bor där för tillfället. Sen ibland tar de hand om en kille. Så när hela kollektivet är samlat är de sju personer. Som ni kanske förstår är det inte en lugn minut där... Men de är mycket underhållande att bara sitta och lyssna och titta på vad som händer:) Jag älskar dem alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0