skola

Nu ligger jag i sängen och hör hur regnet slår mot husväggen. Jag har en känsla av värme när jag lyfter upp täcket högre upp mor axlarna. Jag har nyss kollat igenom min kurslitteratur lista och insåg med lätt pankik att jag inte har lånat en boken till nästa veckas seminarium. Eftersom det brukar ta cirka en vecka att fjärrlåna en bok, så insåg jag att jag fick lov att beställa den via lycknis. Nu är det i alla fall fixat och jag hoppas att jag kommer hinna få boken i tid. De två närmase veckorna kommer vi att läsa dubbelt. I morgon börjar en kurs i utbildningshistoria. Jag ser dock inte fram emot det, men eftersom jag läser historia på avancerad nivå så måste jag läsa den. Läraren i kursen är en professor i utbildningshistoria, han verkar vara ganska speciell, fast de klart, är inte nästan alla prefessorer de? Vi får se hur det går imorgon....  Nu måste jag sussa. Ska upp om sju timmar! kram på er:)
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0