my gooodnes

Såg ni på svenska Hollywood fruar på tv 3 idag? De gjorde jag i alla fall. De är ju alltid spännande att se på "dokumentärer" om människor som lever ett annat liv än en själv. Men i det här fallet skulle jag inte vilja byta med någon av de svenska hemmafruarna. Anna Anka verkar ju vara en psykopat enligt min åsikt.. Helt instabil och dess utom verkar hon hata sitt "Jobb" när hon följer med hennes man på hans offentliga framträdande. Jag höll nästan på att spy när hon pratade om hur illa det var och i andra stunden visade sina diamanter. Nej fy farao undra om hon är lycklig... Sen har vi de andra två, ena pratar och ser ut som en föråldrad Victoria Silvstedt. Och den tredje miss vinter hon verkar i alla fall ganska cool... De ska bli spännande att se de andra avsnitten så man kan bedröva sig lite mer över andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0