Ljusstake!

På eftermiddagen fick jag lite tråkigt och bestämde mig för att åka till tulavippan och titta lite. De har verkligen mycket grejor och mycket skit där, men ibland har man turen att hitta något. Idag hittade jag två gustavianskt inspirerade ljusstakar med hängande kristaller med foten gjord av marmor. Två stycken gick på 100 kr vilket jag inte tycker är så farligt. Men när jag kommit hem och putsat de fina kom problemet. Vart ska jag ställa dem? Jag har sprungit runt överallt och testat men de finns ingen bra plats.. Känns lite typiskt mig! Att köpa och tänka efter sen. Jaja, jag får nog fundera ett tag till! Nu ska jag sätta mig och titta på Svindlarens dotter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0