jobbig pluggdag...

Usch jag känner mig på så konstigt humör. Har hållit på en uppgift om Spritkulturer i Eskilstuna under 1800-talet, och den här uppgiften har verkligen varit något att bita i. Först skulle vi läsa cirka 50 sidor om teorier och sen skulle vi läsa vissa avsnitt i en avhandling och sedan gå in på djupet och granska den med hjälp av frågor. Okej om de kanske tre frågor som känns omöjliga att svara på, men när det är åtta stycken då är det inte roligt längre. Har hållit på att bryta ihop hela dagen eftersom det känns som att jag inte fattar något. Har precis proppat i mig choklad i ren depression. Nu känner jag att de får gå som de går i morgon på seminariet. Jag kan ju alltid hoppas på att antingen att de andra har känt lika eller att de har massor att säga så jag bara kan nicka och instämma. hehe. Hoppas ni har haft en bättre dag, en jag? Nu ska jag åka hem till mor och far så att jag får något att äta :-) kram på er!!!
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0